السبت، 1 فبراير 2014

مرسى للمحكمة: "أنا مش سامع حاجة وعايزين نرفع الجلسة للصلاة

مرسى للمحكمة: "أنا مش سامع حاجة وعايزين نرفع الجلسة للصلاة

مرسى للمحكمة أنا مش سامع حاجة وعايزين نرفع الجلسة للصلاة-خبركو
مرسى للمحكمة أنا مش سامع حاجة وعايزين نرفع الجلسة للصلاة-خبركو  

 

كتب محمد عبد الرازق و نرمين سليمان ومحمود نصر و عامر مصطفى و إيهاب المهندس
قال الدكتور محمد سليم العوا، محامى الرئيس السابق محمد مرسى، فى قضية اعتداء عناصر جماعة الإخوان الإرهابية على المتظاهرين أمام قصر الاتحادية، إن موكله يريد التحدث إلى المحكمة من داخل قفص الاتهام، فقررت المحكمه فتح الصوت له، فقال مرسى، "أنا مش سامع حاجة عايز أرد على الأستاذ إبراهيم صالح رئيس المحكمة، وعايزين نرفع الجلسة للصلاة".

بينما قال محمد البلتاجى، القيادى المتهم بنفس القضية، "إحنا مش فى محاكمة، إحنا مش سامعين حاجة خالص"، ووجه حديثه للمحكمه "أنت فى إيدك المفتاح تخلينا نسمع، ونتكلم وإحنا مش سامعين حاجة



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق